ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ BLOG ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Πολύχρωμο Παραμύθι, Πολύχρωμη Κουκουμάβλα, Πολύχρωμη Πάτμος, Πολύχρωμη Ζωή!

Ως γνωστόν, μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια. Καινούργιες εικόνες, καινούργια πρόσωπα, ήχοι, μυρωδιές, κουβέντες γύρω μου.
Μου αρέσει να βλέπω και να αισθάνομαι ξανά και ξανά πόσο, τελικά, διαφορετικοί είμαστε όλοι οι άνθρωποι, αλλά και πόσο μοιάζουμε :-). Στα άγχη μας, στις χαρές, στις ανησυχίες, στις προσδοκίες και στις ελπίδες...(Στην αναζήτηση της ευτυχίας θα έλεγα, αλλά ακούγεται με πολύ πάθος :-))
Στο πλοίο κόσμος πολύς...Ήταν Παρασκευή και οι περισσότεροι πήγαιναν στη Σύρο για Σαββατοκύριακο.
Μόλις μπήκαν στο πλοίο, άρχισαν όλοι να βγάζουν τα ταπεράκια :-).
Να πω την αλήθεια, αυτό μου αρέσει και εμένα :-), να τρώω καθώς ταξιδεύω εννοώ :-)
Βασικά, γενικώς μου αρέσει το φαγητό, να το φτιάχνω και να ταΐζω τους φίλους μου :-). Το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά...
Οπότε, ελπίζω η Αλίκη, που ταξιδεύουμε πολλές φορές μαζί, δεν έχει παράπονο :-)
Στην Πάτμο φτάσαμε στις 5.
Το ξενοδοχείο ήταν δίπλα στο λιμάνι. Λεγόταν "Δελφίνι" και ήταν πολύ συμπαθητικό. Ώσπου τακτοποιηθήκαμε, ξημέρωσε. Πήγα να κλείσω τα παντζούρια, για να κοιμηθούμε λίγο και από το μπαλκόνι μας, φαινότανε ο κήπος της "Κουκουμάβλα" :-)
Με τη Δέσποινα-Κουκουμάβλα γνωριστήκαμε πέρσι. (http://irinaboiko.blogspot.gr/2013/05/homo-creativus.html) Η συμπάθεια ήταν αμοιβαία και έτσι είπαμε να φέρουμε κάποια παράστασή μας να παιχτεί στην Κουκουμάβλα. Χαίρομαι πάντα, όταν πργματοποιούνται τα σχέδια! :-)
Έτσι δόθηκαν οι παραστάσεις, έγινε το εργαστήρι και περάσαμε πολύ όμορφα
 (http://irinaboikotheatre.blogspot.gr/2014/06/people-puppets-svit.html)

Καλό καλοκαίρι, Δέσποινα, σε σένα, στον Αντρέα και στα υπέροχα κορίτσια σου!
Και όποιος από εσάς βρεθεί στην Πάτμο, περάστε μια βόλτα και από την "Κουκουμάβλα", ένα φανταστικό μέρος, μουσείο Τέχνης, όπως το αποκαλεί η δημιουργός της. Και είναι στ' αλήθεια! :-)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.